سایت موفق 🟰 SEO✔️

طراحی-سایت-اقساطی-در-کرج

طراحی سایت اقساطی کرج فردیس بدون پیش قسط

شیوه کار ما در طراحی سایت اقساطی بدون پیش قسط، بصورت ریسکی یا اعتمادی نیست. ما کارهای طراحی سایت شما را از همان اول کار سئو می‌کنیم، بهینه‌سازی یا سئو، از همان ابتدا لازم است، در نظر گرفته شود. یعنی در ابتدای شروع برای خرید هاست و دامین هم لازم است به نکاتی که در آینده در جهت رفع‌مشکلات سرور هاستینگ یا نحوه انتخاب نام دامنه و حتی کار کردن در کنترل‌پنل‌های سایت متفاوت است.

برای شروع طراحی سایت اقساطی برای خودتان با پشتیبان سایت فنی‌ها  تماس بگیرید 09355270498 اول کار، لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید فقط مبلغ مورد نیاز خرید هاست و دامین اختصاصی خودتان را می‌پردازید که از ۱۰۰ هزار تومان هم می‌توانید شروع کنید.

طراحی سایت اقساطی در فنی‌ها واقع درکرج فردیس شهریار اندیشه

جهتِ انجامِ  صفر تاصد طراحی سایت تان بصورت اقساطی با شماره ۰۹۳۵۵۲۷۰۴۹۸ مشاوره و استعلام‌قیمت بگیرید. فقط طراحی سایت اقساطی، برای ساختن سایت نیست به جهت آموزش کامل مدیریت سایت‌تان هم هزینه‌ها بصورت اقساطی دریافت می‌شود. در ضمن نیازی به بک لینک درست کردن یا خرید بک لینک هم احتیاج پیدا نخواهید کرد.

طراحی-سایت-اقساطی-در-کرج
طراحی سایت اقساطی در فردیس کرج اندیشه شهریار

تخفیف هزینه ۲۵ درصدی آموزش برای افراد مبتدی، درصورت آنلاین بودن درمحل آموزش ارائه می‌شود و برای افرادی که سایت دارند و سایتشان با مشکلاتی مواجه شده یا خوب ایندکس نمی‌شود و نیاز به تعمیر دارد، هم بصورت اقساطی خدمات می‌دهیم.

یعنی برای تعمیر سایت وردپرسی از قبل ساخته شدهء شما هم آمادهء ارائه خدمات بصورت اقساطی هستیم.

مراحل انجام ساخت اقساطی با توضیح کامل

با تشکیل جلسه در فهرستِ با یکی صحبت کن! حضوری و آنلاین و شرح هدف ها و نیازهای مجموعه شما برآورد هزینه صورت می‌گیرد. سپس شرایط پرداخت اقساط طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکت، توسط شما تعیین می‌گردد. عقد قرارداد و پرداخت قسط اول بدون پیش پرداخت

به گرافیک کار اعلام و توسط واحد گرافیک شروع می‌شود بعد از یک هفته طرح اولیه به شما ارائه می‌گردد و در صورت نیاز به اصلاح، اصلاحات انجام می‌گیرد. و در صورت تایید به واحد فنی طراحی وب‌سایت و بهینه سازی محتوا سپرده می‌شود به محض آماده شدن؛

  • طرح اولیه وب‌سایت
  • قالب اولیه
  • یک برگه سئو آماده
  • افزونه‌های کمکی وردپرسی حرفه‌ای

به شما تحویل داده می‌شود بعد از اصلاحات و تایید بارگذاری روی سرور صورت می‌گیرد. وب‌سایت با طراحی سایت اقساطی به شما تحویل می‌گردد. طبق قرارداد و توافقِ صورت گرفته در جلسه اول اقساط بعد از طراحی سایت طبق ماه‌های تعیین شده توسط شما پرداخت می‌گردد. افزایش هزینه فقط به انتخاب نوع سرور شما بستگی دارد.

طول زمان پرداخت اقساط روی افزایش هزینه تاثیر نخواهد داشت

طراحی سایت برای چه کسانی ضروریست

طراحـے ۅبسایت این رۅزها براـے هر ڪسب ۅ ڪارـے یڪ ضرۅرت محسۅب می‌شۅد، چرا ڪـہ ارائه‌ـے خدمات ۅ فرۅش محصۅݪات در دنیاـے امرۅز بـہ یڪ شهر ۅ استان محدۅد نمی‌شۅد ۅ صاحبان ڪسب ۅ ڪارها بـہ دنباݪ گسترش دامنه‌ـے مشتریان خۅد در سطح ڪشۅر ۅ گاهاً جهان هستند.

بـہ این منظۅر، طراحـے سایت می‌تۅاند یڪ ۅیترین مناسب براـے ارائه‌ـے خدمات ۅ محصۅݪات شما بسازد ڪـہ هیچ محدۅدیت زمانـے ۅ مڪانی‌اـے ندارد. طراحـے سایت فرۅشگاهـے با شرایط اقساطـے بـہ شما این امڪان را مـے دهد اۅݪ فرۅشگاـہ آنݪاین خۅد را افتتاح نمۅدـہ ۅ بعد از حصۅݪ درآمد بـہ صۅرت پݪڪانـے هزینـہ را پرداخت ڪنید.

پنل مدیریت پیشرفته و آموزش کامل

برای آموزش کامل پیشرفته پنل مدیریت در سی پنل، دایرکت ادمین و یا در فضای کاربری وردپرس هم، بصورت زمانبدی‌شده، آموزش‌هایی را تهیه کردیم تا در جهت پیشبرد سریع کار کردن در ادمیناتوری سایت کمک‌تان کرده باشیم. درست است که پنل مدیریت کاربری آموزش رایگان وردپرس بسیار پیشرفته و کامل است، اما کار با آن بسیار ساده و لذت‌بخش خواهد بود.

ساختن وب سایت

ساختن سایت رایگان را، مهارت داشتن در راه‌اندازی صفحات وب می‌گویند. این متن را به زبان خیلی ساده و گویا در جهت درست کردن سایت یا ساختن سایت، برای شما آماده کردم که برای بالاتر رفتن اطلاعات شما در زمینه اماده‌سازی اولیه سایت سازی مفید واقع شود.

تیم برنرز لی، مخترع وب، برای درست کردن سایت، با برپایی یک سایت وب در اوت ۱۹۹۱ نام خود را به عنوان نخستین سازندهٔ‌وب در تاریخ نگاشت. او در نخستین وب‌سایتش، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

طراحی سایت اقساطی گوناگون
کد نویسی html و php و css در طراحی سایت اقساطی

ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید و کدنویسی در طراحی سایت

در آغاز، وب‌سایت‌ها با کُدهای ساده HTML نوشته می‌شدند، گونه‌ای از زبانِ نشانه‌ گذاری که ساختار ساده‌ای به وب‌ها می‌داد، شاملِ سرتیتر و پاراگراف، و توانایی پیوند دادن به آدرس‌ دیگر از طریق ابرپیوند در مقایسه با روش‌ دیگر، این راه متفاوتی بود که کاربران به سادگی می‌توانستند، با یک مرورگر، صفحه‌های پیوند خورده را باز کنند.

قبل از طراحی کردن سایت به زبان ساده فارسی باید کمی به پیچیدگی های آن اشاره کنیم

اول کمی به زبان‌های تخصصی برنامه‌نویسی می‌پردازیم بعد در نهایت درست کردن سایت را به رایگان آموزش می‌دهیم.

درست کردن سایت فروش یعنی ساخت فروشگاه اینترنتی

جهت درست کردن سایت فروش ۰۹۳۵۵۲۷۰۴۹۸ تماس بگیر یا پیامک بده. برای خرید هاست و دامین از وطن دیتا راهنمایی و مشاوره می‌دهیم. با پیشرفت وب و هنر طراحی آن، زبان کُدنویسی‌اش، اَبَرمتن یا html، پیچیده‌تر و پرانعطاف‌تر شد. که وردپرس هم به این زبان و ساده‌تر هم به زبان php نوشته شده است.

ابزاری مانند جدول‌ها که بیشتر برای نمایش نمودارهای داده‌ای بودند، بزودی مورد استفاده نادرست، برای چیدمان‌های پنهان در صفحه‌های وب قرار گرفتند. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS» روش نادرست طراحی با جدول‌ های پنهان در صفحه از گردونه خارج، و به جای آن استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد. فناوری‌های یکپارچه‌ سازی پایگاه داده (Database) مانند زبان‌های کُدنویسی سمت سرور(Server-Side Scripting)

زبانهای برنامه نویسی وبسایت ها بصورت تیتر وار

CGI

ruby

node js

Pytho

PHP

ASP

NET

ASP

JSP

ColdFusion

و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها(CSS)ساختار وب‌سایت‌ها را باز هم تغییر داده و آن را پیشرفته‌تر کرده‌اند. سایت واکنش‌گرا یا سایت ریسپانسیو، سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه‌‌های مختلف سازگاری دارد و کاربران بدون توجه به اینکه صفحه نمایش دستگاهشان کوچک باشد.

طراحی سایت اقساطی در فردیس کرج اندیشه شهریار
طراحی سایت فروش با دامنه ایرانی یاir.

همچنین با آمدن نگاره‌های جاندار و فناوری‌های پویانمایی به صفحه‌ها، مانند؛ فلَش، چهره‌وب بیشتر از پیش تغییر کرد. و توانمندی‌های تازه به سازندگان رسانه و طراحان داده‌شد. این مقاله تا اینجا کمی شاید گیج‌کننده به نظر برسد، اما سعی می‌کنیم در ادامه‌ی این نوشته به ساده‌ترین روش درست کردن سایت را حتی طراحی سایت با گوشی آموزش دهیم.

نحوه درست کردن سایت فروش

در پشتیبانی سایت فنی‌ها واقع در شهرک ارم فردیس شیوه درست کردن سایت از صفر تا صد را  رایگان آموزش می‌دهیم. اول نام دامنه را انتخاب می‌کنیم. کاراکترهای نام دامنه باید بنا به دلایلی بیشتر از ۱۱ حرف نباشد (مثل faniheidari) که ۱۰ کاراکتر دارد. نام دامنه هر چه کوتاه‌تر باشد بهتر است.

تهیه کردن مقدار حجم هاست، از یک شرکت هاستینگ که سرورهایش در کشوری باشد که قرار است مخاطبان شما از آنجا باشند. مثال؛ همین سایت فنی‌ها که بیشتر مخاطبانش از ایران هستند. دامنه ir. و هاست از وطن دیتا تهیه کردیم. آپلود محتوا از دستگاه (گوشی یا لب تاب ) به هاست.

اگر سایت را خودتان بخواهید بدون یک سایت ساز رایگان مثل وردپرس wp انجام دهید، باید دوره ها و کلاسهای زبان برنامه نویسی که بالا به آنها اشاره کردیم را کامل خوانده و بلد باشید. بنا به دلایلی که در آموزش رایگان وردپرس بطور مفصل به آن پرداختیم، درست کردن سایت را با وردپرس توضیح می‌دهیم.

نحوه ساخت سایت وردپرسی رایگان فارسی

آموزشها را بصورت خلاصه وار توضیح می دهم که قابل درک باشد. برای اینکه محتوای خود را از دستگاهتان به سایتی که با وردپرس می‌سازید انتقال دهید، باید با دسترس سازهایی مثل سی پنل Cpanel کار کنید. برای وارد شدن به سی پنل نگران نباشید این کار خیلی راحت است. با نماینده سرور هاستینگ‌تان صحبت کنید تا دامنه و هاست را برایتان بارگذاری کند.

طراحی سایت قسطی وردپرسی رایگان فارسی با سئو خلاصه
درست کردن سایت رایگان ساخت سایت فنی سئو

بعد از اینکه نام کاربری و پسورد را از نماینده سرورتان دریافت کردید، وارد سی پنل شوید و از سایت وردپرس fa.wordpress.org  آخرین ورژن و نگارش وردپرس را در فایل زیپ دانلود کنید. آن را در بخش فایل ها و فایل منیجر File Manager سی پنل در قسمت public_html پابلیک اچ تی ام ال آپلود کنید. بعد از آپلود فایل آن را در همان پوشه public_html استخراج کنید و دسترسی مشاهده بدهید.

ساختن دیتابیس در سی پنل

برای درست کردن سایت حالا باید یک دیتابیس بسازید از پوشه دیتابیس در سی پنل وارد شویدMySQL® Databases و یک دیتابیس طبق مراحلی که سی پنل راهنمایی می‌کند، بسازید. بعد از ساخت و اتمام مراحل دیتابیس نام دیتابیس و رمز  کاربری را یادداشت یا کپی کنید. در مرورگرتان نام دامنه‌ای قبلا خرید کردید را وارد کنید، سرچ کنید و پنل ورود وردپرس باز می‌شود. که شما با نام دیتابیس و رمز عبوری که کپی کردید می‌توانید وارد مدیریت وردپرس شوید.

ساختن سایت کار چندان دشواری نیست فقط مشکل ما معمولا ایجاد محتواست که باید سایت خود را در گوگل به رنک بالا برسانیم. برای اینکار به یک افزونه کمکی رایگان سئو seo احتیاج داریم که Rank Math رنک مث نام دارد. در قسمت سئو سایت ها بصورت کلی درباره بهینه سازی سایت مطالب مفیدی نوشتیم.

کمک افزونه‌های رایگان وردپرس در طراحی سایت

یکی از راحتی‌های ساختن سایت با وردپرس، رایگان بودن افزونه یا پلاگین‌های آن است. البته بعضی از این افزونه ها کاملا رایگان هم نیستن و مثل رنک مث نسخه پولی دارند. ولی خوبی بعضی از این افزونه‌ها اینست که اول کار محدودیت پولی اعمال  نمی‌شود و حداقل مثل پلاگین رنک‌مث که ابتدا ۵ بار فرصت کاملا رایگان در اختیار وبمستر قرار می‌دهد.

حالا اگر وبمستر آدم باهوشی باشد خیلی راحت می تواند از همان چند گزینه کاملا رایگانی که دریافت کرده یک تجربه خوبی بگیرد و بدون پرداخت به نسخه پولی تا آخر پروژه حتی برای سایت‌های دیگر با آن کار کند. مثلا خودم تا چند وقت پیش با افزونه یواست سئو کار میکردم و فکر می‌کردم همان بخش‌های رایگان کمک زیادی می‌کنند، ولی بعد از مدتی متوجه شدم که هیچ وقت نباید متکی به یک افزونه باشم و رفتم افزونه سئو رنک مث را فعال کردم و یواست سئو را پاک کردم.

مشاهده سایت در نتایج اولیه گوگل

کم کم بهتر شدن، پیشرفت و بالاتر آمدن سایتم را در نتایج اولیه گوگل می‌بینم. این یعنی سئو کردن سایت که در نتایج اولی جستجوی گوگل باشی و اگر به نتایج اول برسی و کاربر وارد سایت نشده از سایت بیرون بیاید، یعنی کارمان را درست انجام ندادیم.

یا اگر کاربر زمانی که سایت ما را لمس می‌کند و خیلی طول می‌کشد تا سایت کامل لود شود، بازهم سایت خوبی درست نکرده‌ایم. چون بازدید کننده صبر نمی‌کند و به مرورگر خود به نتایج قبلی که جستجو کرده است، برمی‌گردد و سایت دیگری را باز کند.

طراحی-سایت-اقساطی-درنقشه-گوگل-نشان
محل طراحی اقساطی در نقشه گوکل نشان کرج

همچنین پایان ساخت سایت‌تان و بعد از مرحله تکمیل، به صورت کامل۱۰۰درصد آن را به شما آموزش می‌دهیم. در صورت لزوم شما، به بهینه سازی محتوای سایتتان، آن را در حضور شما، بصورت حرفه‌ای انجام می‌دهیم  تا شما کامل یاد بگیرید و از کار کردن با پلاگین‌ها گرفته تا انجام مراحل سئو، تولید محتوا و غیره، بی‌نیاز باشید، تا از کار کردن با آن لذت ببرید. سپاس که مطالب طراحی سایت اقساطی را مطالعه کردید.

اینجا، بخاطر قسطی بودن ثبت نام، دقیقن همون‌ جاییه که از خودت سبقت خواهی گرفت!

سپاس از شما

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *