سایت موفق 🟰 SEO✔️

طراحی سایت با گوشی برنامه ساخت سایت + سایت ساز رایگان

با موبایل خودت و با کمک آموزش رایگان وردپرس یک سایت بساز! برای یادگیری طراحی سایت با گوشی و با همین موبایل در دستت با شماره 09355270498 تماس بگیر یا پیامک بدهید. من مقاله طراحی سایت فردیس را با گوشی انجام دادم و در خط اول گوگل است. با این کار سود زیادی کردم شما هم می‌توانید توسط گوشی موبایل در دست‌تان یک سایت را طراحی و برای موتورهای جستجوگر گوگل سئو کنید. در این مقاله، شما را با ساختن یک سایت ساز با گوشی آشنا خواهم کرد.

نحوه طراحی سایت با گوشی موبایل

طراحی سایت با گوشی موبایل خیلی راحت‌تر از کار با ویندوز است. چون گوشی همیشه در دسترس همه هست. درگذشته طراحی سایت با گوشی را نمی‌توانستیم انجام دهیم. ولی با گذشت زمان و قدرت گرفتن هوش مصنوعی و تکنولوژی، هرگونه کارها و خدمات کامپیوتری را با گوشی موبایل راحت‌تر می‌شود انجام داد. این مقاله و کل نوشته‌های دیگر وب‌سایت‌هایی که ساختم مثل: فنی‌ها، فنی سئو، کمپ لایو و غیره را با گوشی انجام شده است.

همچنین، آموزش تولید مقاله با هوش مصنوعی با گوشی خیلی راحت است تا ویندوز یا هر دستگاه دیگری.

شروع طراحی کردن سایت با موبایل: حیدری هستم و همین حالا که این مقاله را دارم می‌نویسم با افتخار می‌گویم که باگوشی هستم. کل سایت فنی‌ها همچنین همه پروژه‌ها که حداقل بالای 100 برگه هست، را با موبایل در دست نوشته تدوین و طراحی کرده‌ام و اکثریت موضوعات، محتواها و کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل نشان داده می‌شوند. نه تنها کارهای گرافیکی را به راحتی با گوشی موبایلم انجام می‌دهم، بلکه سئو و بهینه کردن سایتم را هم با کمک همین گوشی موبایل انجام دادم.

طراحی-سایت-با-گوشی
طراحی سایت با گوشی سالم‌تر است

به عنوان یک فردی که کلی در این زمینه، تولید محتوا و بهینه‌سازی مطالب خوانده و آموزش دیده‌ام و کارهای خیلی بزرگ انجام داده‌ام. که توانستم از عهده آنها برآیم و رقیب‌ها را به راحتی، با همین گوشی کنار زده، مقاله‌هایم را در خط‌های اول گوگل جا دادم. توصیه می‌کنم که اگر شما هم دوست داشتید، این کار را امتحان کنید و مطمئن باشید که خیلی راحت آسان است. من توانستم، شما هم بی‌شک می‌توانید.

طراحی کردن با موبایل و گوشی راحت است

با تماس (درخواست آموزش رایگان) خیلی راحت و ساده‌تر، کافیست، یک گوشی هوشمند اندروید حداقل ۸ با اینترنت روشن در اختیار داشته باشید. تا بتوانید طراحی سایت انجام دهید. نگران نباشید، ما به شما آموزش می‌دهیم که اینکار را خیلی راحت انجام دهید.

در کانال پیام رسان بله، عضویت در کانال بله رایگان عضو شو از طریق این کانال به آموزش‌های رایگان می‌پردازیم.

طراحی-سایت-با-گوشی
طراحی سایت با گوشی امکانات بیشتری را در لحظه در اختیارتان می‌گذارد مثل همین عکسی که مشاهده کردید

حالا چرا با گوشی سایت بسازیم؟ دلیل اینکه چرا با گوشی سایت باید ساخت اینست که: همه اطلاع دارند که در حوالی سال 2015 بود که گوگل گفت آمار بازدیدکننده‌گان موبایلی در سطح وب برای اولین بار از بازدیدکنندگان رایانه‌ای بیشتر شد!

این تازه آغازی بود برای شروع حکومت موبایل به‌دستان در دنیای وب. سال‌ها قبل  پیش بینی  شده بود که،  گوشی‌های هوشمند، جای کامپیوترها و لب تاپ‌ها را می‌گیرند. حالا این اتفاق تقریبا افتاده، و اکثر مردم کارهایشان را با گوشی موبایل انجام می‌دهند. فکر می‌کنم همان روزها باید انتظار این را داشتیم که به‌مرور، مخاطبان موبایلی به دنبال ساخت سایت با گوشی باشند.

ساخت سایت با موبایل

در هر حال، امروز خیلی از کاربران به دنبال ساخت سایت با موبایل هستند. خب این مقاله را دقیقا برای آن دسته از عزیزان نوشتم که علاقه‌مند طراحی سایت راحت هستند. در طراحی سایت با گوشی با من همراه باشید و در کمتر از 5 دقیقه دیگر، یک وب‌سایت‌ را با موبایل بسازید!

طراحی-سایت-با-گوشی-پشتیبانی
طراحی سایت با گوشی امکانات ارتباط پشتیبانی آنلاین

چه  سایت‌هایی می‌توانیم با موبایل بسازیم؟ در سطح وب انواع مختلفی از سایت‌ها را داریم، مثلا:

  • مجله‌ای که محتواهای مختلف دارند.
  • وب‌سایت خبری برای بازدید کاربر خبر منتشر  می‌کنند.
  • سایت‌ فروشگاهی که هدفشان  فروش یک یا چندین نوع محصول است.
  • شرکتی که اغلب در اختیار شرکت‌ها  هستند تا کسب و کار خودشان را با آن معرفی کنند.
  • رزومه‌ای برای نمایش رزومه و نمونه‌ کار افراد متخصص در یک حوزه خاص.
  • سایتهای خدماتی مثل خدمات فنی ماهان.
  • هنری مثل آتلیه و  عکاسی، فیلمبرداری.
  • و انواع سایت‌های دیگر با موبایل…

اینجا در منطقه فردیس کرج با آموزش‌های رایگان طراحی سایت، دقیقا همون‌ جاییه که از خودت هم سبقت می‌گیری!!!

ساخت رایگان یک یا چند فروشگاه اینترنتی

دوستان عزیز؛ پیشنهاد می‌کنم با آموزش رایگان وردپرس فارسی به ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان فارسی بپردازید. با 09355270498  تماس بگیرید ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان شاید فقط ۱۰ دقیقه زمان ببرد، ولی آیا بازخورد دارد؟ جواب؛ بله در اینجا ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان را کاملا آموزش می‌دهیم پس از این فرصت استفاده کنید و کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید.

طراحی-سایت-با-گوشی
طراحی سایت با گوشی در محل کار یا منزل خودتان بصورت  تمام وقت یا نیمه وقت با کمک ویترینو فنی سئو

تاکنون، چندبار به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی فکر کرده‌اید؟ ساخت فروشگاه اینترنتی آن هم در کمترین زمان و با حداقل هزینه چگونه انجام می‌شود؟ اصلا چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم؟ دردنیای امروزی، مصرف‌کنندگان دیگر محدود به مکان‌های جغرافیایی نیستند. ضمن اینکه در زندگی شهرنشینی، افراد دیگر تمایل ندارند زمان خود را در ترافیک خیابان‌ها تلف کنند.

فروشگاه‌های سنتی، رقیب قدرتمندی به نام فروشگاه اینترنتی پیدا کرده‌اند. بسیاری از افراد، خرید از فروشگاه آنلاین را به فروشگاه‌های سنتی ترجیح می‌دهند. اول از همه برای تست فروش اینترنتی خودتان به سایت‌های ثبت تبلیغات که در صفحه اول اشاره کردیم ارزان قیمت و بلکه رایگان هم هستند، رجوع کنید.

ساخت فروشگاه اینترنتی، برای شما هم می‌تواند مزیت جالبی داشته باشد.

مهم‌تر از همه، اینکه نیاز به مکان فیزیکی برای ارائه محصولات نخواهید داشت و نیاز نیست بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف اجاره یک مکان کنید. در فروشگاه اینترنتی، شما می‌توانید در لحظه به هزاران نفر خدمات ارائه دهید. با ایجاد فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید به یک بازار بسیار گسترده با مشتریان بسیار زیاد دست پیدا کنید، ضمن اینکه فروشگاه شما بصورت ۲۴ ساعته، باز خواهد‌بود.

نکات اولین گام برای راه‌اندازی سایت فروشگاه

تعریف درست محصول: اولین گام برای راه‌اندازی سایت فروشگاه، دسته بندی درست محصول است. حتما به اینکه چه فروشگاهی راه‌اندازی کنید، چه محصولاتی را ارائه دهید و چه شرایطی برای ارائه محصول داشته باشید فکر کرده‌اید. ولی اگر هیچ ذهنیتی از فروشگاه خود ندارید، دست بکار شوید و به محصول یا محصولات مورد علاقه برای ارائه خود فکر کنید.

سپس از این آموزش ساخت سایت فروشگاهی استفاده کنید. پیش از اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان یا اقساطی، در ابتدا، تصمیم بگیرید قصد دارید دقیقا چه‌چیزی را به فروش برسانید. برای اینکه بهتر بتوانید قدم اول را طی کنید، بهتر است به سوالات زیر پاسخ دهید؛

  • آیا محصولات شما فیزیکی هستند و باید برای مشتری ارسال شوند؟
  • آیا در خصوص نحوه تحویل محصول به مشتری، تصمیم‌گیری کرده‌اید؟
  • آیا برای تمامی محصولات خود باید یک انبار کامل داشته باشید؟
  • قصد دارید انواع متنوعی از محصولات را به فروش برسانید، یا اینکه بر روی محصولات خاصی فعالیت می‌کنید؟
  • مشتریان شما از چه گروهی هستند؟

توجهات قبل از اجرای سایت فروشگاه

قبل از ساخت یک یا چند فروشگاه اینترنتی یا آنلاین، می‌توانید محصولات خود را در سایت‌های فروشگاهی بزرگ، بصورت واسطه جهت فروش قرار دهید و نحوه بازخورد مشتریان را بررسی کنید. محصول ارائه‌شده شما مورد استقبال عموم مردم قرار می‌گیرد یا فقط قشری خاص را شامل می‌شود؟

نکته؛ بعد از پاسخ به سوالات بالا، رقبای خود را ارزیابی کنید. آنها را بشناسید و پتانسیل فروش خود در فروشگاه اینترنتی را اندازه‌گیری کنید.

برای دیدن  نمونه کار ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان و پیشرفته ویترینو به عکس بارکد در این صفحه رجوع کنید.

نمونه فروشگاه اینترنتی ویترینو طراحی سایت مسلط به ۹ زبان دنیا، دارای کیو‌آر QR کد و باشگاه مشتریان و خیلی واکنشگرا هست و دقیقا مثل یک اپلیکیشن عمل می‌کند که نیاز به نصب کردن برنامه ندارد. دسترسی ادمیناتوری راحت و رایگان دارد و برای استفاده افرادی که در تجارت الکترونیک، تازه وارد هستن، تهیه و تنظیم شده است. از این رو هر فرد مبتدی، توان کار کردن و ویرایش با آن‌را دارد.

طراحی-سایت-با-گوشی

در ساخت فروشگاه اینترنتی، همیشه از رقبا سبقت می‌گیری!

اولین سایت ساز ویترینو، بهترین برنامه ساخت سایت فروشگاهی با گوشی است که با اسکن کردن یا لمس کردنِ QR کد در عکس پایین متوجه خواهید شد. در واقع برنامه نیست یک وبسایتی هست که شبیه‌ساز برنامه و اپلیکیش هست و همچنین اولین و مهم‌ترین ابزار برای ساختن سایت، وردپرس هست که در پایین این مقاله بطور خلاصه‌وار در آموزش رایگان وردپرس به آن اشاره کردیم.

برای طراحی ساختن یک سایت با گوشی به چه چیزی نیاز داریم؟

برای مشاوره  تماس بگیرید  09355270498 با برنامه تحت وب ویترینو  ادمین ساخت و طراح سایت فروشگاهی ویترینی خیلی واکنشگرا و آینده دارِ خودتان، بدون نیاز به دانش برنامه نویسی باشید. نیاز ما حداقل یک گوشی موبایل با اندروید بالای ۸ یا یک گوشی آیفون هست. حتماً نیاز نیست که کامپیوتر یا لب تاب یا تبلت داشته باشیم.

بارکد QR مهمترین بخش برنامه تحت وب

که اگر محصول یا خدمات و یا سایت معرفی کسب و کار ساختید با چسباندن برچسب کیوآر QR کد اختصاصی خودتان روی محصولات یا خدمات آنلاین و غیره… بیشترین بازدهی تبلیغی دارید.

یک سایت یکپارچه برای کسب‌وکار شما: اگر به فکر طراحی سایت هستید، حتما به ابزارهای دیجیتال دیگری برای رشد کسب‌ و کارتان هم فکر کرده‌اید؛

  • نرم‌افزار صندوق فروشگاهی،
  • باشگاه مشتریان،
  • درگاه پرداخت آنلاین،
  • سرویس‌های حمل‌ونقل کالا،
  • تبلیغات اینترنتی.

ویترینو از پایه برای یکپارچگی طراحی شده است و در قلب کار شما قرار می‌گیرد تا با اتصال به ابزارهای دیگر شما، فروش و مدیریت کسب‌ و کارتان را یکپارچه کند.

سایت حرفه‌ای با امکانات فروشگاهی

سایت شما با ویترینو، از ابتدا به قابلیت‌های فروش آنلاین مجهز است نیاز نیست هیچ کار اضافه‌ای انجام دهید. و یا افزونه نصب کنید یا هزینه جداگانه پرداخت کنید. ویترینو مخصوص کسب‌ وکارهاست. با سایت‌ ساز و فروشگاه‌ ساز ویترینو هم به یک سایت سریع و زیبا  دسترسی دارید. هم به یک فروشگاه اینترنتی که واقعا کار می‌کند و فروش آنلاین شما را متحول می‌کند.

سایت فروشگاهی را همانطور که در گیف بالا مشاهده می‌کنید، مشابه یک اپلیکیشن است ولی در واقع این برنامه نیست، فقط یک سایت ساز در بستر وب هست. در این روزها بخاطر تنوع زیاد اپلیکیشن‌ها، مردم، دیگر دنبال نصب همه برنامه‌ها در گوشی نیستند. برای نصب نکردن برنامه روی گوشی افراد، دلایل زیادی وجود دارد که در پایان شرح خواهیم داد.

با برنامه ساخت سایت قالب آماده و زیبا یک ویترین بسازید.

در ویترینو می‌توانید با استفاده از یک قالب، سایت خود را بسازید یا اینکه سایت خود را طبق سلیقه خودتان طراحی کنید. همه قالب‌های سایت در ویترینو رایگان هستند و توسط تیم  ویترینو طراحی شدند. تا کسب‌وکارها مختلف بتوانند با استفاده از این قالب‌ها سایت خود را سریع‌تر راه‌اندازی کنند.

پشتیبانی در برنامه ساخت سایت ویترینو

بعد از اینکه سایت خودتان را در ویترینو آماده کردیم برای پشتیبانی بعد از انجام کار آماده‌ایم.

  1. اضافه کردن محصولات، کالاها و یا خدمات دیگر.
  2. ویرایش نام کسب و کار، شرکت یا فروشگاه
  3. طراحی بنرهای واکنشگرا برای سرتیتر و…
  4. تغییر قیمت‌های کالا یا خدمات بصورت اتوماتیک.
  5. ادیت کلی یا جزئی قالب بصورت سفارشی
  6. ایجاد قسمت باشگاه مشتریان.
  7. استخدام نیروی کار جهت پیشبرد کسب و کار.
  8. معرفی در تجارت سراری کشور و بین المللی.

و کلی پشتیبانی دیگر که ممکن است  از قلم انداخته باشم و همچنین برای یادگیری کامل وردپرس با ما باشید.

برنامه ساخت سایت با گوشی توسط وردپرس

برای راحتی کاربران عزیز جهت ساخت سایت با گوشی در وردپرس، سعی کردیم. آموزش‌هایی را در مقاله آموزش رایگان وردپرس که در پاراگراف اول به آن اشاره داشتیم، در اختیار کاربران قرار دهیم. که با مطالعه برگه‌های مربوطه   آموزش‌های وردپرس اطلاعات اولیه‌ای راجع به درست کردن سایت داشته باشند.

عزیزانی که در نزدیک ما هستند، می‌توانند با مطالعه مقاله‌های مربوط به سئو محلی و سئو تکنیکال جهت بالا بردن آگاهی خود اقدام کنند. برای طراحی سایت راحت و رایگان در منطقه فردیس و مارلیک کرج و کل استان البرز بصورت حضوری تشریف بیاورید. یا در کل ایران عزیز به صورت غیر حضوری در خدمت‌تان خواهیم بود. جایی که از خودت هم سبقت می‌گیری، اینجاست!

جدیدترین سایت ساز رایگان موبایلی

لازم به ذکر است که همین اول مقاله عرض کنم، که این نوشته صفر تا صد با یک گوشی موبایل توسط خودم ایجاد شده است. اگر می‌خواهید از سایت ساز رایگان با موبایل یا در لب تاب استفاده کنید، پس تا اخر این مقاله و آموزش رایگان وردپرس با ما باشید. بلکه کمکی برادرانه رایگان در اختیار شما خواننده عزیز، قرار داده باشیم.

اگر بخواهیم یک سایت کاملا رایگان جدید با گوشی موبایل بسازیم ، اول به مشاوره و آموزش نیاز داریم. تلفن تماس ۰۹۳۵۵۲۷۰۴۹۸ از ما مشاوره بگیرید. تا به شما در درست کردن وبسایت به کمک سایت ساز رایگان با موبایل کمک کنیم تا با گوشی موبایل خودتان با برنامه و نرم افزار سایت ساز، یک سایت حرفه‌ای فروشگاهی، خدماتی یا غیره…  بسازید.

ساختن سایت با موبایل بصورت رایگان

اولین کار برای ایجاد و ساخت یک وب سایت رایگان خرید دامنه هست. (دامنه رایگان فقط تبلیغات جذب مشتری هست) حداقل هزینه یک دامنه ۲۵ هزار تومان است. دومین قدم خرید یک هاست از منابع معتبر است که در انتهای این مقاله آدرس و لینک وبسایت فروشنده دامنه و هاست را قرار می‌دهیم. برای آموزش‌های لازم می‌توانید وارد کانال آموزش در پیام رسان بله بانک ملی شوید.

چه زمانی استفاده از سایت ساز رایگان با موبایل معقول است؟ یک سایت ساز مناسب تمام دردسرهای ایجاد یک وبسایت بی‌نقص را از بین می برد. همچنین باید ساده و راحت نیز باشد، درست است؟ زمانی که بخواهید شروع به کار کنید، مجبور نیستید کوچکترین هزینه‌ای برای انجام آن بپردازید. چون سایت سازها به پرهیز از هزینه های اضافی لازم برای استخدام توسعه دهنده سایت کمک می‌کنند.

استخدام توسعه دهنده پرهزینه است و غالبا آنها ایده دلخواه شما را آنطور که خودتان می‌توانید انجام دهید، ایجاد نمی‌کنند. در عوض استفاده از سایت ساز، راهکاری عالی است برای اینکه خودتان این کار را انجام دهید. اما صبر کنید، داریم درباره سایت ساز رایگان با موبایل حرف می زنیم. احتمالا می پرسید: « آیا می‌توانم کیفیتی مشابه کار یک توسعه دهنده را دریافت کنم؟»

 چه سایت هایی با موبایل و گوشی ایجاد شدند ؟ انواع سایتهایی که با گوشی موبایل ایجاد شدند عبارتنداز؛

  • تجارت الکترونیک
  • وبلاگ شخصی
  • وبسایت شرکتتان
  • سایت خدماتی
  • فروشگاه اینترنتی
  • سایت آموزشی

یا مواردی از این قبیل است، با سایت ساز رایگان با موبایل قطعا می‌توانید همان کیفیت را دریافت کنید. تنها سرمایه گذاری لازم، زمانی است که برای یادگیری و ساخت خانه خود در دنیای وب صرف می‌کنید.

سایت سازی با موبایل یا با لب تاب؟

سایت ساز رایگان با موبایل: برای جواب این سوال، باید از خودمان بپرسیم که با کدام دستگاه راحت هستیم؟ فرق بین موبایل و لب تاب در خیلی چیزها باهم متفاوت است. همانطور که می‌دانید، گوشی موبایل همیشه در دسترس همگان در کارهای روزمره قرار دارد و اینکه بیشترین سرچ با گوشی موبایل توسط افراد انجام می‌شود. و سایت ساز رایگان با موبایل همه افراد را راحت کرده است.

اما لب تاب باید در محیطی استفاده شود که کاملا بتوان تسلط به کار کردن بر آن را داشت. یعنی برق نزدیک باشد در دور اطراف کمتر افراد در گردش باشند و یا بر یک‌جا متمرکز باشد. در واقع برای کسانی که می‌خواهند در تولید محتوا کردن از کارهای گرافیکی از قبل آماده شده، استفاده کنند، موبایل راحت است ولی برای افرادی که در لحظه دارند یک مقاله‌ای را راجع به محتوای‌شان می‌نویسند و همان موقع می‌خواهند یک عکس یا لوگو را با سلیقه خودشان در نوشته قرار دهند، کامپیوتر یا لب تاب لازم دارند.

درست کردن و طراحی وب سایت با گوشی

از تجربه خودم می‌گویم؛ گوشی خود را در دست می‌گیرم و به قسمت ویرایش نوشته‌های قبلی خودم وارد می‌شوم، و سریع به اضافه کردن عناوینی که در لحظه به یادم آمد، مشغول می‌شوم. خب حالا اگر طراحی را با گوشی بلد نبودم باید آن ایده‌ای که در لحظه یادم آمده بود را یادداشت می‌کردم، شاید شما هم تجربه کرده باشید. برای یاداشت کردن یک فکر که در لحظه به یادمان می‌اید، دچار اشتباه شویم یعنی شاید کاغذ قلم در اختیار نداشته باشیم یا نگهداری نوشته در کاغذ  برایمان سخت باشد.

نتیجه ساخت نوشته مقاله سایت در لحظه

پس در نتیجه اگر قرار است همان لحظه مثلا در مسافرت هستیم، بخواهیم آن را در گوشی خود ذخیره کنیم. پس بهتر است همان را بصورت محتوا جدید یا یک پیش نویس در سایتمان قرار بدهیم و دوباره کاری اتفاق نیافتد. ایده‌ای که در ذهنمان آمده با جزئیات دقیق روی ویرایش نوشته قبلی یا در برگه جدید ایجاد می‌کنیم و آن را بعداً می‌توانیم کامل‌تر یا ویرایش کنیم و حتی کارهای گرافیکی مثل ادیت عکس یا ساختن هر نوع فیلم یا گیف هم با گوشی امکان دارد.

سپاس از شما

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *