سایت موفق 🟰 SEO✔️

طراحی سایت قسطی وردپرسی رایگان فارسی با سئو خلاصه

آموزش رایگان وردپرس سئو سایت صفرتاصد

آموزش رایگان وردپرس، سئو صفرتاصد سایت، تعمیر خرابی سایت با گوشی برای چه‌کسانی انجام می‌شود؟ آیا پکیج‌های آموزشیِ غیر رایگان وردپرس، برای همیشه جوابگوی نیازمان است؟ بهترین دوره وردپرس کدام است؟ این سه سوالی که در این مقاله نوشتم خیلی مهم و کاربردیست.

اگر به مقاله‌هایی بابت آموزش‌های رایگان وردپرس رجوع کرده باشید، خواهید فهمید که این نوشته با بقیه کاملاً متفاوت است. چون حاصل تجربه و تلاش خودم بوده است. همین اول مقاله باید به موضوع مهمی اشاره کنم. یادگیری رایگان وردپرس به همراه سئو در یک یا چند روز اتفاق نمی‌افتد. بلکه یک پروسه‌ای هست که آموزش‌های زیادی دارد. و بهتر است با یک پشتیبان همیشه آنلاین و جوابگو شروع کنید.

یادگیری وردپرس و آموزش سئو رایگان

اگر از ابتدا طراحی وب‌سایت شما را ما انجام دهیم، وردپرس را از اول تا جایی که در خط نخست “صفحه اول گوگل باشید” وردپرس را به رایگان به شما آموزش می‌دهیم. و همه امکانات آن را به رایگان در اختیار شما می‌گذاریم و یا اینکه شما وب‌سایت‌تان را از قبل ساخته‌اید و حالا با مشکلاتی از قبیل ایندکس نشدن یا  اوت شدن وب‌سایت، سایت شما در نتایج گوگل نیست. یا اگر هم باشد در نتایج‌های خیلی پایین قرار دارد، می‌توانید با کمک ما در آموزش رایگان وردپرس از این مشکل نجات پیدا کنید.

آموزش رایگان وردپرس و نحوه سئو سایت در کرج
آموزش رایگان وردپرس و نحوه سئو سایت

از نظر تجربه و کارکردن با مدیریت محتواء وردپرس، برترین و بهترین دوره وردپرس، دوره‌ایست که با پشتیبانی روزانه انجام شود. یعنی صرفاً فقط یک دوره پکیج تولید کرده باشیم. و آن دوره را تبلیغ کنیم که علاقه‌مندان آن را تهیه کنند. با آموزش دیدن همان دوره، بتوانند در وردپرس، کار سئو شده، در ردیف‌های اول گوگل و صفحاتِ به‌روزتری را داشته باشند، این طرح، خیلی زود د‌‌ِموده شده و با شکست یا خرابی مواجه می‌شود. پس با توجه به هزینه طراحی سایت وردپرس می‌توانید، بهترین پلن را انتخاب کنید.

تعمیر فنی برای خرابی سایت وردپرسی بهترین دوره وردپرس

پس در نتیجه با یک فردی یا یک انجمنی باید به آموزش‌های وردپرس پرداخت که آن فرد یا انجمن در هر لحظه با پلاگین‌های به روز شده‌ای که ساخته می‌شود، در ارتباط باشد. که تجربیّات جدیدی را در وردپرس پیدا کند. بطور مثال: یک دوره وردپرس را تهیه کردیم و طبق آن پیش رفتیم. بعد از مدتی خرابی‌هایی در سایت‌مان رخ داد. یا افزونهء جدیدتری ساخته شد. که رُقبای‌مان زودتر از ما از آنها استفاده کردند،  باید چکار‌کرد؟

جواب مشخص است باید دوره دیگری را تهیه کرد. پس باید در آموزش‌های وردپرس به خیلی چیزها توجه کرد که کاهش هزینه داشته باشیم. از این قبیل پکیج فروش‌ها و دوره فروش‌ها زیاد هستند. به همین دلیل در ایران به عنوان مثال؛ هنوز هم دوره‌های آموزش با افزونه یاست سئو در حال فروش است. در صورتی که چندین سال است که افزونه رنک مث برای سئو سایت در ایران خیلی بهتر است. این مثال افزونه‌هایِ راهنمایِ سئو که دراین پاراگراف درجملهء بالا گفته شد، باید برایمان همه چیز را در جهت آموزش‌ها و دوره‌های وردپرس روشن کرده باشد. در گروه آموزش طراحی سایت با وردپرس با ما باشید.

آموزش رایگان وردپرس درشبکه های اجتماعی جهان ایران
آموزش بهترین دوره وردپرس در پیام‌رسان‌ها

همچنین می‌توانید، در پیام رسان بله، به گروه https://ble.ir/join/ZjA0MWJiNT طراحی سایت از صفر تا صد و آموزش کامل سئو SEO و بهینه‌سازی رجوع کنید. و کاملاً رایگان آموزش ببینید.

صفر تا صد آموزش کار با وردپرس در سایت پشتیبانی فنی‌های فنی سئو

شما کاربران عزیز برای اینکه بتوانید، طراحی با وردپرس را درست یاد بگیرید، فقط کافیست با ما تماس بگیرید. تا با آموزش رایگان وردپرس و دوره‌های آنلاین با شما باشیم.

اگر وب‌سایت وردپرسی دارید و سایت وردپرسی شما در نتایج گوگل نیست. یا خیلی پایین‌تر از نتایج بالای گوگل مشاهده می‌شود، باید تعمیر شود. ما تمامیِ اطلاعات را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهیم، وهمچنین برای خرید به‌صرفه و راحت با پشتیبانی سریع هاست و دامنه از وطن دیتا اقدام کنید. چون هاستینگ وطن دیتا از هر لحاظ تست شده و تضمین شده است.

آموزش کامل طراحی سایت و آموزش رایگان وردپرس با سیستم مدیریت محتوای محبوبِ wordpress از مقدماتی تا پیشرفته.

  • مناسب برای بازار کار، طراحی و مدیریت سایت
  • آموزش در محیط آموزشگاهی و در محل شما
  • آموزش توسط اساتید مجرب
  • دسترسی بسیار عالی
  • با به صرفه ترین قیمت
  • امکان پرداختِ اقساطی
  • مشاوره حضوری رایگان
  • تعمیر فنی صحیح برگه، نوشته ولینک‌های خراب

آموزش رایگان وردپرس WordPress چیست؟ 

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که شما می‌‌توانید با استفاده از آن، انواع سایت و وبلاگ را بدون کدنویسی راه‌‌اندازی کنید. برای راه‌‌اندازی وب‌‌سایت، به صورت کلی دو روش وجود دارد:

  • استفاده از سیستم‌‌های مدیریت محتوا و بلاگ مانند وردپرس و جوملا و غیره
  • برنامه‌‌نویسی و طراحی وب‌سایت از پایه با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی تحت وب

ما در اینجا، به بررسی نحوه راه‌‌اندازی سایت با استفاده از وردپرس، خواهیم پرداخت. الویت در آموزش رایگان وردپرس برای همه سایت‌هایی که با وردپرس ایجاد شده‌اند، هست.

اهمیت یادگیری وردپرس WordPress چیست؟

وردپرس به دلیل سادگی استفاده از پنل مدیریت و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می‌دهد، این افزونه وردپرس توانسته سهم بالایی از بازار استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا را به خود اختصاص دهد.

همچنین، به دلیل استفاده بسیار بالا از این سیستم مدیریت محتوا، برنامه‌نویسان بسیاری نسبت به پیاده‌سازی افزونه‌ها و قالب‌های مختلف برای این سیستم مدیریت محتوا اقدام کرده‌اند. که همین امر باعث استفاده بیشتر از وردپرس شده است و آن را به محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل کرده است.

شما می‌توانید با نصب یک قالب و همین طور نصب و تنظیم افزونه مورد نظر، سایت خود را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کنید. و یا انواع دیگری از سایت‌ها از جمله، سایت‌های  شبکه اجتماعی، انجمن‌های گفتگو، سایت‌های خبری، خدماتی وغیره را راه‌اندازی کنید.

با استفاده از نصب افزونه‌ها، می‌توان به وردپرس، امکانات و ویژگی‌های متفاوتی را اضافه کرد. در ادامه برای آموزش رایگان وردپرس و دیگر سایت سازهای غیر وردپرسی توضیح داده‌ام که بهتر است، خودتان تست کنید. بطور مثال؛ در اینجا با سرچ کردن در گوگل صفحهء ثبت نام غیرحضوری تپسی را مثال زد که در خط اول گوگل نشسته است.

وردپرس و دیگر سایت سازها چه کارائی دارند و آن را چگونه بصورت رایگان باید یاد بگیریم؟ 

ما علاوه بر یادگیری خود وردپرس و نحوه استفاده از آن، چند افزونه کاربردی را نیز می‌آموزیم. وردپرس نسبت به دیگر سایت سازهای رایگان برتری دارد. چون یک سیستم بزرگ و گسترده‌ایست که هر روز بروزرسانی می‌شود که شما راحت‌تر به نتیجه دلخواه خود برسید.

حتی می‌توانید با استفاده از وردپرس یکی از بزرگترین فروشگاه‌هایِ اینترنتی را راه‌اندازی کنید یا یک پلتفرم برای ارزهای دیجیتال بسازید. در مقالهء بعدی آموزش با المنتور را قرار خواهیم داد. برای اینکه در آموزش رایگان وردپرس با ما همراه باشید، اول باید محدودیت‌های دیگر سایت سازها را بدانید.

محدودیت‌های دیگر سایت سازها چیست؟

در وردپرس هیچ محدودیتی وجود ندارد ولی در سایر سایت سازها به غیر از”برنامه‌نویسی دستی” محدودیت‌های زیادی از قبیل ایجاد صفحه دلخواه با قالب‌های مورد علاقه و غیره وجود دارد. بطور مثال؛ باید یک اتفاقی را بازگو کنم که اخیرا برای بنده در زمینه پیشنهاد همکاری و بازاریابی در یک وب‌سرویس و سایت ساز رایگانی که نمی‌خواهم  نامش فاش شود، اتفاق افتاد.

دوستی به من پیشنهاد داد تا با یک سایت ساز آسان ولی نه رایگان، که ایشان معرفی کرد، می‌توانم برای دیگران و مشتری‌ها سایت بسازم. دسترسی لازم را جهت ساخت سایت در پنل کاربری برایم باز کرد و شروع کردم تا محتوا ایجاد کنم و تغییراتی از قبیل سفارشی‌سازی رنگ، تم و غیره، انجام دهم.

اما متاسفانه تا یک تغییری را ایجاد می‌کردم و انتشار می‌دادم، در لحظه نمی‌توانستم کاری را که انجام دادم ببینم. که خوب شده یا نه! پس باید منتظر تایید ناظر همان وب‌سرویس می‌شدم تا کاری را که ایجاد کردم، فعال شود. ولی در وردپرس هر چقدر تغییرات ایجاد می‌کنم در لحظه برایم نمایان می‌شود. در این دوره‌زمانه، مردم نمی‌توانند برای هر پست و ویرایشی که ایجاد می‌کنند، ساعت‌ها منتظر بمانند تا ببینند نتیجه‌ء کار چه می‌شود.

چون بعد از گذشت چند ساعت یا حتی چند دقیقه، یادشان می‌رود که چه کاری را انجام دادند. و حالا باید چه تغییری را ایجاد کنند، که مورد دلخواه شود. پس در نتیجه وردپرس تنها سیستم مدیریت محتوایست که خیلی راحت می‌شود با کمترین زمان ممکن بعد از تولید محتوا یک ثانیه‌ای، بعد انتشار، پست و مقاله و یا سفارشی‌سازی خودتان را مشاهده کنید.

چی کسی باید از آموزش رایگان وردپرس استفاده کند؟

عزیزان علاقه‌مند به وردپرس باید مدیر و ادمین سایت خودشان باشند، چون در بستر وردپرس همه یا اکثر افزونه‌ها، قالب‌ها و ابزارهای دیگر بصورت رایگان و پولی وجود دارد. در تکنولوژی عصر حاضر، هر‌کسی بتواند از قابلیت‌های ذهن خودش استفاده کند، در واقع ایده‌ پرداز باشد، از طریق جمع‌آوری اطلاعات از اینترنت می‌تواند آگاهی خودش را تکمیل کند. و به وب‌سایت خودش بیشتر زمان بگذارد، از نظر ربات‌های گوگل بیشتر ارزش گذاری می‌شود.

بعضی اوقات افرادی خلاق وارد بازار کار می‌شوند که بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و با گذاشتن زمان کافی، خودشان یک ایدهء خوبی پیدا می‌کنند. و از آن ایده، یک چیز جدید و به‌روزی خلق می‌کنند. که در نتیجه سودهای خوبی هم به‌دست می‌آورند. در نتیجه فردی موفق است که بابت کاری که درحال انجام آن است، زمان و انرژی بیشتری گذاشته باشد. و لازم است این را فراموش نکنیم که”زمان”مهم‌ترین و گران‌ترین هزینه‌ای هست که می‌سوزد. ولی ارزشش را دارد. “حالا باید اینجا اقرار کنم که تمام چیزهایی که یاد گرفتم، همه را از مقاله‌های آموزش رایگان وردپرس در بستر اینترنت خوانده‌ام.”

آموزش رایگان وردپرس و نحوه سئو سایت در کرج
نحوه سئو سایت وردپرسی با ابزارهای رایگان وردپرس

آموزش وردپرس با گوشی موبایل

قبلا درباره اینکه با گوشی موبایل خودتان چطور باید طراحی سایت وردپرسی انجام بدید، بصورت یک متن توضیح دادیم. برای اطلاعات بیشتر در بخش مربوط به طراحی سایت با گوشی با گوشی خودت یک سایت بساز جستجو و مطالعه کنید. برای آموزش رایگان وردپرس هر چقدر بخوانید به نفع شماست. اگر به این نکته توجه کرده باشید، متوجه آن می‌شوید که تمامی وب‌سایت فنی‌ها را فقط به توسط گوشی اندرویدی که در دستم هست، انجام دادم.

برای راحتی کار کردن با گوشی، دلایل زیادی وجود دارد که همیشه سعی کردم در تمامی مقاله‌های راجع به ساختن سایت وردپرسی با گوشی، به آن اشاره کنم و آموزشهای لازم برای طراحی سایت وردپرسی با گوشی را بدهم. وقتی به آسانی می‌شود با یک گوشی موبایل سایت درست کنیم، دلیلی ندارد که آن را از دید دیگران پنهان کنیم. فقط کافیست به خودتان سخت نگیرید و به انجام آن اقدام کنید. همیشه دوست داشتم کار طراحی سایت را به راحتی انجام دهم و حالا موفق به این‌کار شدم.

بخاطر همین است که دوست دارم، آموزش رایگان وردپرس با موبایل را با دیگران به اشتراک بگذارم. چون همیشه منافع مشترک را در راس هر کاری نظر می‌گیرم. و معتقد هستم اگر دانسته‌ها یا داشته‌هایم را با دیگران در میان بگذارم، می‌توانم موفق شوم و همچنین شاهد موفقیتم لحظه به لحظه هستم.

نقش مهم سئو در طراحی سایت با وردپرس

واقعا درست است که سئوکاران بزرگ دنیا همیشه درحال تحقیق کلمات کلیدی درست هستند؟ که سایت‌هایی که درحال بهینه‌سازی آنها هستند. همواره در کارشان موفق بوده و از همه رقبا پیش افتاده، حتی از خودشان هم سبقت گرفتند؟

در ادامه مطالعه کنید تا با سئو سایت در کرج  از بقیه  شهرها  عقب نمانید. با آموزش طراحی سایت رایگان وردپرس در سایت فنی‌هاست که از رقبا جلو می‌افتی.

آموزش رایگان سئو سایت در کرج استقرار خط صفحه اول گوگل

اگر خواستید جهت یادگیری اولیه و صفر تا صد سئو سایت وردپرس در کرج می‌توانید با 09355270498 تماس بگیرید. سایت فنی سئو و همچنین ثبت تبلیغات در کرج بصورت ۲۴ساعته در فهرست، جوابگو هستیم.

و هچنین برای آموزش رایگان وردپرس، فایل رایگان تولید محتوای همیشگی (فوت کوزه‌گری) درست و کارآمد را در این نوشته آپلود کردیم. در اخر مقاله فایل صوتی را گوش کنید.

آموزش رایگان سئو سایت

اصول سئو سایت اینست که؛ اولین و مهم‌ترین کاری که باید انجام داد، محتوای درست و کارآمد بنویسیم. در اینجا یک نوع محتوا را به شما بصورت رایگان آموزش خواهم داد. باز برمی‌گردم به همین پاراگراف که تیتر آن را آموزش رایگان سئو سایت قرار دادم.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا این کار را کرده‌ام؟ خب فرض بگیریم که منبع درآمدم از همین تولید محتوا و سئو وب‌سایت‌ها تامین می‌شود. اگر همین کارِ سئو کردن وب‌سایت‌ها را به رایگان در اختیار افراد قرار دهیم، آیا؟ بقول معروف، نون‌مان را خودمان آجر می‌کنیم؟ نخیر، اینطور نیست!

منافع مشترک سئو رایگان

فکر کنید تمامی ترفندهای سئو را در اختیار کاربران گذاشتم و کاربران خودشان بدون اینکه هزینه‌ای برایم پرداخت کنند، سایت خودشان را سئو کردند. اینکار، اینجا بیشتر به منافع من خواهد بود، تا کاربری که محتوایم را مطالعه کرده است. و صفرتاصد سایتش را به رایگان سئو کرده است.

منافع آموزش رایگان تولیدمحتوا: بطور مثال؛ یک شغل خدماتی یا یک جزئیات خرید و فروشی را در یک محتوا بصورت کاملا آموزش رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهیم. چه منافعی برایمان خواهد داشت؟ این منافع را درچند پاراگراف نمی‌شود توضیح داد. پس به فایل صوتی که تهیه کردم، گوش کنید، متوجه خواهید شد.

نکته مهم آموزش سئو رایگان بصورت فایل صوتی

با توجه به آموزش رایگان سئو و نحوه تولید محتوا در فایل صوتی بالا، پس باید منافع مشترک را در نظر بگیریم. آموزش رایگان صوتی بصورت پادکست تهیه کردم که باعث افزایش درآمد کاربران زیادی بوده است. حتی می‌توانید از آموزش تولید مقاله با هوش مصنوعی هم کمک بگیرید.

اعتقادم به این هست که باید با الگوریتم‌های جدید ربات‌های گوگل به‌روز باشیم. چون این ربات‌های گوگل هستند که تصمیم می‌گیرند، که چه وب‌سایتی در خط اول گوگل یا نتایج اولیه جستجو باشد.

اینجا آموزش‌ها کاملا رایگان است و مطمئن باش، از بقیه رقبا و حتی از خودت سبقت می‌گیری!

برای اینکه طراحی را رایگان آموزش ببینید، با فنی سئو 09355270498 بصورت فوری رایگان درباره طراحی سایت آموزش ببینید. به ما بگویید که در چه زمینه‌ای می‌خواهید کار طراحی سایت را شروع کنید. در این مقاله برای آموزش طراحی سایت رایگان سعی دارم همین ابتدایِ کار یک توضیح مختصر بنویسم. همچنین برای آموزش رایگان وردپرس هم توضیح دادیم. پس تا آخر این مقاله کوتاه مفید با ما باشید.

ابتدا در گوگل سرچ کنید خرید هاست و دامنه. بطور مثال: من از هاستینگ وطن دیتا هاست دامنه را خرید کردم چون سریعتر از هاستینگ‌های دیگر جواب تیکتم را دادند. قیمت‌های منصف‌تری نسبت به بقیه داشتند. بعداز تهیه هاست دامنه نوبت به دریافت سایت‌ساز رایگان وردپرس می‌رسد.

که بیشتر سایت‌ها با وردپرس ساخته شدند، از سایت وردپرس فایل آخرین نگارش وردپرس را دانلود کنید. و در هسته هاست خود که قبلا خریدید آپلود می‌کنید. به همین راحتی بصورت رایگان شروع به ساختن و طراحی سایت می‌کنید.

البته برای آموزش طراحی سایت رایگان فایل‌های آموزشی زیادی در سایت‌های مختلف وجود دارد از قبیل فیلم آموزشی پادکست و غیره. که با دیدن آنها براحتی می‌توانید یک وبسایت خوبی با سلیقه خودتان  طراحی کنید.

دانلود فیلم آموزش طراحی سایت رایگان، تولید محتوا و سئو

در آموزش طراحی سایت رایگان به علت بالا بودن حجم فایل‌ها و پراکندگی فیلم آموزش طراحی سایت تولیدمحتوا و سئو می‌توانید با شماره  09903726482 تماس بگیرید. تا سایت فنی‌ها درثبت تبلیغات از ابتدا تک‌به تک فایل‌هایِ آموزشی را در کرج فردیس شهرک ارم واقع در این مکان با  توضیحات مربوطه برای شما ارسال کنیم.

تهیه کردنِ فایل‌هایِ آموزشی برای افراد مبتدی یا باید بصورت خرید پک کامل انجام شود که بیشتر  وبسایت‌های آموزشی پکیج فروشی دارند. یا بصورتِ رایگان از سایت فنی‌ها دریافت کنید. من هیچ فایلی را نخریدم و تماماً از رایگان‌ها  استفاده کردم.

آموزش رایگان سئو برای طراحی سایت

سئو از آنجا شروع می‌شود که یک انسان (کاربر) در گوگل یا سایر موتورهای جستجو نیاز خود را جستجو می‌کند. با افزونه‌های سئو مثل یوست سئو، رنک مث، آموزش طراحی سایت رایگان انجام می‌شود.

از اینجا به بعد است که افراد برای  بالاتر بودن و دیده‌شدن توسط کاربر در آن جستجو با هم رقابت می‌کنند. آن وب‌سایت‌ها می‌خواهند وقتی این عبارت در گوگل جستجو می‌شود در صدر نتایج باشند. در این وضعیت؛ صاحبان وب‌ سایت‌ها به ۲ بخش تقسیم می‌شوند.

تصمیم می‌گیرند سئو را یاد بگیرند و سایت‌شان را خودشان سئو کنند.

از شرکت‌هایِ فعال در حوزهء سئو یا افراد متخصص درانجام سئو (سئوکار) خدمات سئو دریافت می‌کنند.

آمار جستجوی گوگل در طراحی سایت

روزانه بیش‌از ۸.۵ میلیارد جستجو طبق آمارسایت internetlivestats در گوگل و سایر موتورهای جستجو انجام می‌شود. افراد نیازهای اطلاعاتی و تجاری خود را از این طریق برآورده می‌کنند. از جستجو برای علائم یک بیماری مانند کرونا تا تهیه تلفن همراه و حتی خرید دستگاه‌های چند میلیارد تومانی. طبق آنالیزی که ما در انجمن سئو با دوستان، روی آمارهای جستجوی گوگل در جهان انجام دادیم به آمار جالبی رسیدیم. ما متوجه شدیم در کشورمان ایران روزانه بیش‌از ۹میلیون جستجو در گوگل انجام می‌شود.

در نهایت، با آموزش‌های رایگان، دقیقا همون‌ جاییه که از خودت سبقت می‌گیری! مشاوره رایگان جهت آغاز طراحی. 09355270498 عضویت رایگان در کانال آموزشی. پیام‌رسان بله همچنین آموزش رایگان سئو. آموزش طراحی سایت رایگان در بله با آموزش حضوری برای افراد متقاضی، علاقه‌مند در کرج فردیس شهرک ارم بصورت حضوری انجام می‌پذیرد.

سپاس از شما

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *