سایت موفق 🟰 SEO✔️

طراحی سایت فردیس مارلیک آموزش آنلاین 0-100 سایت درمناطق کرج

وظایف طراح وب سایت در فردیس چیست؟ وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که مسئولیت طراحی و ساخت کدام قسمت سایت را بر عهده دارد. برای راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای، به دو تیم یا دو شخص نیاز است. که در طراحی سایت فردیس مارلیک آموزش آنلاین 0-100 سایت درمناطق کرج، یک نفر کل بدنه سایت را به عهده می‌گیرد. و دیگری به کارهای گرافیکی می‌پردازد.

یک تیم برای طراحی وب‌سایت، شکل و ظاهر سایت و یک تیم برای طراحی کدهای سرور و کدهایی که برای کاربران قابل دیدن نیستند، را انجام می‌دهد. و همچنین در آخر مقاله به احتیاجاتی مرتبط سئو سایت در کرج مورد نیاز آموزش رایگان وردپرس در فردیس کرج می‌پردازیم.

برای شروع می‌توانید با 09355270498 تماس بگیرید. طراحی در مناطق مختلفِ ایران علی‌الخصوص، طراحی سایت فردیس مارلیک ملارد شهریار، وحدت و منظریه، از  نحوه طراحی سایت و هدف شما از ایجادِ یک وب‌سایت، مشاوره کاملا رایگان بگیرید. حتی می‌توانید به کمک فنی سئو، نحوه ساخت سایت در گوگل را بصورت رایگان آموزش ببینید.

استعلام هزینه طراحی سایت فردیس مارلیک

لوکیشن ما در خیابان ارم منظریه برای محله مارلیک و سرآسیاب نشینان عزیز خیلی نزدیک هستیم. طراحی سایت فردیس مارلیک کرج و طراحی سایت اندیشه شهریار را به راحتی بصورت کامل طراحی سایت اقساطی باکم‌ترین هزینه طراحی سایت وردپرس انجام می‌دهیم. و همچنین برای آموزش وردپرس و سئو هم کلاس‌هایی را بطور آنلاین یا حضوری برای شما تنظیم می‌کنیم.

طراحی سایت فردیس مارلیک و کل ایران
هزینه طراحی سایت فردیس مارلیک و در کل ایران

طراحی انواع وب‌سایت با سئو بصورت فوری و ارزان توسط تیم ما انجام می‌شود. تعرفه طراحی یک وب‌سایت ارزان قیمت، به محله ما فردیس و مارلیک رسید، با اطمینان کامل وب‌سایت خود را سفارش دهید. با متخصصان سئو طراحی سایت فردیس مارلیک، کسب و کار شما خوب پیشرفت می‌کند. چون ما غیر از اینکه سایت شما را طراحی کنیم، آموزش رایگان وردپرس در فردیس، سئو و طراحی سایتِ خودتان را هم بصورت ویرایشی اصولی به شما یاد می‌دهیم.

اگر از طراحانِ طراحی سایت در کرج بخواهید بصورت حضوری کمک بگیرید، بخاطر مسیر نسبتاً دور به سمت فردیس یا مارلیک، هزینه و زمان  بیشتری باید صرف کنید. در شهر کرج طراحی سایت در تمامی استان انجام می‌دهیم، بخصوص هم محلی‌های عزیزمان که در فردیس، مارلیک، منظریه، شهرک وحدت، خیابان اهری و خیابان پیک هستند.

واقعیت و هدف از طراحی سایت در اطراف فردیس چیست؟

طراحی سایت یا طراحی وب سایت و یا وب دیزاینWeb-Design به مراحل طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت؛

  • اطلاع‌رسانی
  • معرفی شرکت
  •  ارائه محصولات آن
  • لایه‌سازی صفحات وب
  • تولید محتوا
  • طراحی گرافیکی
  • و رعایت اصول سئو سایت

داشتن وب‌ سایت یک پروسه است

پیش از بررسی مراحل آموزش وردپرس در فردیس و آموزش طراحی سایت، طراحی سایت در مارلیک، به مختصری از تاریخچه طراحی آن  می‌پردازیم.

تاریخچه کلی طراحی سایت با کامپیوتر طراحی صفحات وب و احتیاجات به ترتیب:

تیم برنرزلی، مخترع وب، با راه‌اندازی اولین وب سایت در سال۱۹۹۱، نام خود را به عنوان نخستین سازنده وب در تاریخ به ثبت رساند. زمان قدیم از ابر متن و ارتباط برای ارسال ایمیل  یا پست الکترونیک استفاده شده بود. این سایت ساده متنی هیچ‌گونه گرافیک، تصویر و حتی رنگ‌ بندی به کار نرفته و هنوز هم در دسترس است.

  1. انتخاب نام دامنه
  2. خرید هاست (پیشنهادی از هاستینگ وطن دیتا)
  3. کمک به مشتری جهت موارد بالا
  4. و موارد دیگری که بنابه خواسته ورودی و خروجی هدف مشتری
  5.  بهینه سازی یا دیده شدن در صفحه اول گوگل

با انجام درست و اصولی آموزش وردپرس در فردیس از خودت و از بقیه سبقت می‌گیری!

مشاهده نمونه کار در فهرست

اینکه بالاتر چرا گفتیم طراحی سایت یک پروسه است؟

برای اینکه بتوانیم جواب این سوال را واضح‌تر بگوئیم، در اینجا باید راجع به تولید محتوا و طراحی سایت یک مقاله نسبتاً طولانی بپردازیم، حالا اول در طراحی سایت فردیس مارلیک به ۱۰ موضوع مهم این مقاله اشاره می‌کنیم.

  1. شناخت نیازهای مشتری
  2. تعریف اهداف مشخص پروژه و بررسی راه‌های موجود برای رسیدن به هدف
  3. مشخص کردن زمان و هزینه و انعقاد قرارداد
  4. طراحی گرافیک سایت و تایید از طرف مشتری
  5. برنامه نویسی و پیاده سازی وب سایت
  6. تست و تحلیل بخش های مختلف.
  7. راه اندازی نسخه آزمایشی
  8. تحویل نهائی طراحی سایت در فردیس.
  9. مشاوره توسعه سایت و بهینه سازی سایت در گوگل
  10. فاز پشتیبانی در مجازی طراحی سایت فردیس مارلیک.

برای آموزش وردپرس در فردیس، تک به تک این 10 نکته را با جزئیات توضیح می‌دهم.

۱. شناخت نیازهای مشتری: از مشتری سوال می‌پرسیم که چرا به وب‌سایت نیاز پیدا کردی؟ ممکن است مشتری فقط در حد یک هیجانِ درآمد، یا یک استراتژی نادرستی در سر داشته باشد. مثلا وقتی مشتری در جواب گفت که من هم می‌خواهم یک سایت مثل دیجی‌کالا یا مثل سایت دیوار با پتانسیل درآمدی آنها را داشته باشم،!

ما با بررسی هزینه‌ها و مدت زمان حدودی از این دو سایت مثالی مشتری، به ایشان یادآوری می‌کنیم که برای این کار باید ” x ” تومان هزینه بپردازد. در این صورت مشتری اگر با هیجان کاذب بسوی داشتن یک وبسایت آمده باشد. با آگاهی کامل منصرف می‌شود و خواسته هیجانی خودش را مجدد بررسی می‌کند.

ولی اگر ما هم بخواهیم بخاطر سود خودمان، به ایشان در راستایِ (که مشتری سرمایه و زمان کافی برای داشتن چنین سایت‌هایی را ندارد)، هیجان کاذب بدهیم، آن‌وقت، ایشان اگر جواب درستی از ما دریافت نکند، کلا قید داشتن سایت را تا آخر عمر می‌زند. پس این موضوعِ خیلی خیلی مهمی هست، که همان اول کار باید نیاز مشتری بصورت مویرگی آنالیز و بررسی شود.

۲. تعریف اهداف مشخص پروژه و بررسی راه‌های موجود برای رسیدن به هدف: حالا که نیاز مشتری بصورت کامل بررسی شد، نوبت مشخص کردن اهداف قابل امکان و اجرا می‌رسد. و مشتری از ما می‌خواهد یک کسب و کار کوچک‌تر یا بزرگتر به مناسب هزینه و سرمایه‌ای که دارد، را در بستر وب داشته باشد.

با اشاره به مثال بالا برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی و مقدار نیاز هزینه آن یا ارائه خدمات در بستر وب به مشتریانش، تصمیم گیری و هدف گذاری درست می‌شود. مثلا می‌خواهد فروشگاه اینترنتی خودش را به یک نرم افزار حسابداری متصل کند، ما هزینه‌های نرم‌افزاری که می‌خواهد را به ایشان اعلام می‌کنیم. یا می‌خواهد ربات بعضی از سوال‌های مشتریش را پاسخ دهد و آن را هم به ایشان اعلام می‌کنیم.

۳.مشخص کردن زمان و هزینه و انعقاد قرارداد: با توجه به هدف‌گذاری بالا در مرحله قبل نوبت به عقد قرارداد و زمان آن می‌رسد. که باید بطور منظم و دقیق هزینه‌های لازم را که قبلا برآورد کردیم به مشتری اعلام و زمان نوشتن قرارداد هم آزاد کنیم. بطور مثال؛ مشتری برای فروشگاه اینترنتی خودش یک قالب و یا پوسته حرفه‌ای فروشگاهی، یک نرم افزار حسابداری هوشمند متصل به سیستم، یک ربات پاسخگو آنلاین، عکس‌های حرفه‌ای که نمونه‌کار از طراح گرافیک کارمان داریم، و غیره را از ما خواسته،  قیمت برآورد شده & تومان است.

در قرارداد ابزارهای خواسته شده را تک به تک با شرح جزئیاتِ تاریخ شروع و تاریخ انقضاء و قیمت لیست می‌کنیم، جمع کل را در قرارداد شرح می‌دهیم. اگر مشتری کل هزینه را نخواهد یکجا پرداخت کند، پیش پرداخت و اقساط را طبق تاریخ تایین می‌کنیم. حتی برای آموزش‌های سئو هم جلساتی را بصورت اختصاصی برای مشتری درنظر می‌گیریم. و قرارداد را در دو نسخه چاپ و یکی به مشتری تحویل می‌دهیم.

۴.طراحی گرافیک سایت و تایید از طرف مشتری: گرافیک کار و عکاس ما کارش را شروع می‌کند و چندین کار را آماده می‌کند، مشتری ما طبق نمونه کارهای گرافیکی که در عقد قرارداد دیده است، از سوی مشتری باید تایید شود.

اگر لازم باشد عکاس به نزد مشتری می‌رود تا عکس‌هایی از محل کسب و کار یا محصولات و کالاها بگیرد  یا اگر فیلم یا تیزر تبلیغاتی که در عقد قرارداد طی شده است را بخواهد،  باید مشتری، طبق زمان‌بندی که در قرارداد انجام شده است، زمان آزاد کند. تا همکاران خدمات موردنظر را انجام دهند و ویدیو را رکورد کنند.

طراحی سایت فردیس مارلیک
طراحی سایت فردیس مارلیک

تعرفه طراحی سایت در فردیس کرج فنی و حرفه ای بزودی…

این 4 مورد بالا در نوشته‌یِ مقاله‌ء طراحی سایت فردیس مارلیک  پروسه‌ی مشترک بین طراح و صاحب وب‌سایت بودند که 6 مورد بعدیه پروسه، مربوط به سازنده و طراح سایت هستند. همچنین آموزش وردپرس در فردیس بصورت کامل، طراحی سایت در منظریه کرج انجام می‌شود.

طراحی سایت در منظریه کرج بصورت حرفه‌ای و اقساطی: برای شما در منظریه کرج و اطراف استان البرز، وب‌سایت طراحی می‌کنیم. برای طراحی سایت، آموزش طراحی وب‌سایت و همچنین آموزش سئو وب‌سایت خود در منظریه کرج کافیست با ما تماس بگیرید تا ضمن مشاوره تخصصی، درمورد طراحی سایت در منظریه مقدمات لازم را انجام دهیم و در کمترین زمان ممکن وب سایت شما را آماده کنیم.

برای ثبت سفارش آموزش رایگان سئو، آموزش وردپرس در فردیس تخصصی طراحی سایت در منظریه کرج با شماره 09355270498 تماس بگیرید و پیام بدهید. یا بصورت حضوری به مکان طراحی سایت مشخص شده تشریف بیاورید. با راه‌اندازی وب‌سایت تخصصی و حرفه‌ای، می‌توانید کسب و کار خود را رونق دهیدو شما نیز مانند میلیون‌ها کسب‌وکاری که بصورت آنلاین جذب مشتری می‌کنند. و مدام در حال توسعه درامد خود هستند بپیوندید.

از همکاران و رقبای خود جلوتر باشید: در این روزها رقابت با همکاران در هر کاری مهم است و جهت اینکه از همکاران خودتان حداقل در محل خودتان جلوتر باشید، باید روی سئو محلی وب‌سایت خود خیلی عالی کار کرده باشید. بطور مثال: ما  در  سایت فنی‌ها  مربوط به این برگه‌ی طراحی سایت در منظریه، از طراحی سایت در شهرک ارم فردیس، هم  استفاده کردیم.

امروزه به دلیل گسترش نفوذ اینترنت، همه مردم، نیازهای خود را در اینترنت جستجو می‌کنند و اگر شما در اینترنت حضور نداشته باشید  یا تبلیغات اینترنتی ثبت نکرده باشید، یعنی که بازار خود را به زودی از دست خواهید داد. یا دیگر روز به روز ضعیفتر خواهید شد‌. بسیاری از کسب و کارهای سنتی بدلیل به‌روز نشدن و عدم ارائه سرویس‌های اینترنتیِ خدماتی، به راحتی بازار خود را از دست داده‌اند و بازار آنها را افرادی تازه کار با راه‌اندازی وب‌سایت‌های متنوع  به تصرف درآورده‌اند.

یک سایت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

1- دامنه مناسب: انتخاب یک دامنه مناسب اولین قدم است که قابلیت برند شدن داشته باشد.

2- هاست مناسب: یک هاست با کیفیت با منابع مناسب حتما انتخاب کنید.

3- کد نویسی حرفه‌ای: بسیاری از وب‌سایت‌ها به دلیل کدنویسی غیرحرفه‌ای محکوم به شکست هستند. اگر کدنویسی حرفه‌ای بلد نیستید، از مدیریت وردپرس، آموزش رایگان وردپرس  استفاده کنید.

4- طراحی واکنشگرا: قالب وب سایت باید حتما واکنشگرا و رسپانسیو باشد.

5- سرعت لود مناسب: سرعت لود وب سایت به هاست، کدنویسی و اصول سئو وابسته است، اگر سرعت لود سایت بالا باشد محکوم به شکست هستید.

6- رعایت اصول سئو: در طراحی سایت باید اصول SEO سئو رعایت شده باشد تا در صفحه اول گوگل دیده شود.(خیلی مهم)

7- اصل دیجیتال مارکتینگ: طراحی QR کد اختصاصی برای برچسب زدن روی محصولات، خدمات و کالاها. در اول خط گوگل باید باشید با طراحی سایت در منظریه کرج

هزینه و تعرفه در طراحی سایت‌ها

برای شما هزینه و تعرفه طراحی چقدر است؟ یک وب سایت، دارای امکانات و ویژگی‌های مختلفی است که بسته به کسب‌وکار و بیزینس شما متفاوت هستند. و هزینه نهایی طراحی سایت نیز بستگی به ویژگی‌هایی دارد که مد نظر شماست، پکیج پایه ما 900 هزار تومان شروع می‌شود وبه 90 میلیون تومان خاتمه می‌یابد.

روال ثبت سفارش طراحی سایت به چه شکل است؟ بعد از صحبت‌های اولیه و مشخص شدن امکانات مد نظر شما، نصف مبلغ را واریز می‌کنید و نصف دیگر را بعد از تحویل سایت و رضایت از کار پرداخت می‌کنید.

سایت شما در منظریه واقع در کرج چقدر طول می‌کشد تا تحویل شود؟ سایت شما بعد از براورد هزینه و عقد قرار داد بصورت حضوری در منظریه کرج، طی 7 روز کاری تحویل می‌گردد.

راه‌اندازی سایت ارزان قیمت

راهکارهای ما برای صنوف مختلف از این جمله هستند؛

  • معرفی خدمات محصولات
  •  املاک محلی سراسری
  • حقوقی کانون وکلا
  • پزشکی با تائیدیه
  • خبری روزنامه‌ای
  •  شرکتی تولیدی
  •  فروشگاه اینترنتی با چندین زبان

در کدنویسی قالب طراحی سایت حرفه‌ای تمامی اصول اولیه سئو سایت مطابق با استانداردهای روز رعایت می‌شود.

بخشی از امکانات وب سایت تحویلیطراحی سایت در منظریه کرج در زیر لیست شده است:

  • مدیریت کاربران وب‌سایت
  • مدیریت عکس‌های اصلی نمونه طراحی لوگو
  • مدیریت دسته بندی‌ها
  • مدیریت نوشته‌ها وبرگه‌ها
  • مدیریت نظرات کاربران واردشده به سایت
  • مدیریت منوهای با نقشه وب‌سایت
  • مدیریت محصولات در وب‌سایت‌های فروشگاهی
  • تولید محتوا غیر تکراری بصورت نامحدود
  • بارگزاری عکس بصورت نامحدود
  • لینک به تمامی شبکه‌های اجتماعی
  • افزونه کمکی جدیدترین سئوی وب‌سایت
  • بخش وبلاگ ونوشته‌ها در وب‌سایت
  • صفحه معرفی اصلی سرعت لودبالا
  • صفحه تماس با ما بصورت حرفه‌ای
  •  نقشه در گوگل واپلیکیشن‌های نقشه ایرانی
  • امکان مدیریت ویرایش مالک در گوشی موبایل
  • نمایش در صفحه اول گوگل (به شرط)
  • چت آنلاین گفتگو، مراجعه کننده با ادمین ربات
  • دکمه مستقیم تلفن همراه ادمین وب‌سایت

صحبت با یکی در اینجا، همون‌ جاییه که  از خودت سبقت می‌گیری!

طراحی و تعمیر خرابی سایت در شهرک ارم و فردیس کرج: با طراحی و آموزش طراحی وب‌سایت در محل خودتان یعنی شهرک ارم فردیس و ثبت تبلیغ در کرج بدون شک و تردید موفق خواهید شد. جهت انجام طراحی سایت شهرک ارم و همچنین SEO سایت در کرج با ۰۹۳۵۵۲۷۰۴۹۸ به رایگان مشاوره بگیرید. بعد تصمیم قطعی برای اقدام به طراحی سایت شهرک ارم فردیس، برای عقد قرارداد، به آدرس کرج فردیس شهرک ارم بلوار مپنا خیابان آبرسانی تشریف بیاورید.

ساخت سایت با مدیریت آسان و آموزش رایگان: در محل شهرک ارم فردیس و منظریه تماس بگیرید درحال حاضر طراحان سایت خودتان هستید فقط کافیست کمی در این مورد مشاوره بگیرید. تا بهینه‌سازی سئو سایت برایتان توضیح داده‌شود. برای  طراحی سایت شهرک ارم در کرج می‌توانید اقدام کنید.

انجام کار طراحی سایت و مشاوره بصورت آنلاین یا حضوری در منطقه شهرک ارم و حوالی فردیس اندیشه شهریار

آموزش‌های لازم برای طراحی سایت با گوشی خودتان

  • مشاور ثبت دامنه
  • خرید هاست اختصاصی
  • انتخاب قالب خوب و بهینه
  • گزینش افزونه‌های لازم
  • مدیریت سایت درگوشی یا…
  • انجام چت آنلاین
  • شماره‌های تماس با ما
  • آموزش کامل سئو با ابزار
  • نحوه لینک‌‌دهی و…

چطور هاست و دامنه بخریم و سایت طراحی کنیم؟

جستجوی دامنه در طراحی سایت شهرک ارم از وطن دیتا همانگونه که قبل از  تهیه  محل سکونت یا تجارت اولین سوال آدرس منطقه مورد نظر هست، در وب سایت نیز انتخاب دامین اولین مرحله پیش روی کار شما هست. شما می‌توانید ثبت دامین و بررسی خالی بود دامین را به آسانی در خدمات هاستینگ وطن دیتا انجام دهید.

میزبانی ایران در اختیار طراحی سایت‌ شهرک ارم: در صورتی که قالب مشتریان و یا کاربرانتان ساکن ایران هستند، یه کمک این سرویس می‌توانید  یک میزبانی سریع و با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیارشان قرار دهید. پینگِ مناسب به کاربرانِ  داخلی  باعث افزایش سرعت این سرویس گردیده است.

مرکز آموزش واقع در شهرک ارم: آموزشگاه وطن دیتا، محلی مناسب  برای  یادگیری مفاهیم اولیه مدیریت سرویس و در کار با ناحیه کاربری وطن دیتا شما می‌توانید، بسیاری از  امور مربوط به مدیریت وب‌سایت را به راحتی و سرعت انجام دهید. که در طراحی سایت موفق شوید.

اکنون زمان آن رسیده از که به این موضوع بیش از پیش اهمیت دهید زیرا گوگل شروع به علامت‌گذاری وب سایت‌هایی که به صورتِ  نامشخص   از  امنیت بسیار قوی  (insecure) و یا بدون هیچ  امنیت (not secure) هستند کرده است.

پشتیبانی حرفه‌ای: کارشناسان وطن دیتا سریعا به موارد و مشکلات شما رسیدگی می‌کنند تا تنها دغدغه شما کسب‌وکار و پیشرفت آن باشد. اگر سوالی دارید؟ همین حالا با ما در تماس باشید.

گارانتی بازگشت وجه: کلیه سرویس‌های میزبانی، نمایندگی و سرور مجازی وطن دیتا دارای ضمانت بازگشت وجه 7روزه است، کاربران درصورت عدم رضایت از سرویس ارائه‌شده می‌توانند بی‌قیدوشرط نسبت به لغو سرویس و استرداد کامل وجه پرداختی اقدام نمایند.

نتیجه طراحی سایت شهرک ارم فردیس

اینجا در طراحی سایت شهرک ارم همون‌ جاییه که از خودت هم سبقت می‌گیری!

اقدام برای خرید دامنه راهیست که بی‌پایان که از طریق وب‌سایت خودتان درآمد کسب می‌کنید. جهت تهیه دامنه به لینکی که در بالا اشاره شد بروید. وارد سایت وطن دیتا شوید، داخل سایت حساب کاربری ایجاد کنید. از قسمت خرید و جستجوی دامنه اول اقدام به خرید دامنه کنید. اگر در مراحل مشکلی برایتان پیش آمد، می‌توانید به اپراتورهای سایت وطن دیتا تیکت بزنید. یا با ما ارتباط بگیرید و ما به‌خوبی و با حوصله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

سپاس از شما

نظرات

یک پاسخ به “طراحی سایت فردیس مارلیک آموزش آنلاین 0-100 سایت درمناطق کرج”

  1.  نیم‌رخ
    ناشناس

    ممنونم تشکر عالی بود کارتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *