فهرست مطالب صفحه
در مقاله پشتیبانی مسدودی تپسی و استخدام بازاریاب تپسی در کرج، با دلایل مسدودی سفیران و مواردی که جزو خطقرمزهای شرکت تپسی و اسنپ بوده و منجر به مسدود شدن حساب کاربری رانندگان و حتی لغو همکاری با آنها خواهد شد آشنا شوید.
اولویت فقط برای رانندههای سواری موتور است که با سایت فنیها بصورت غیرحضوری ثبتنام کردند. در این صورت رفع مسدودی اسنپ و پشتیبانی مسدودی در تپسی انجام میشود. همچنین، جهت استخدام بازاریاب ساعتی، پورسانتی، برای رانندگانی که مسدود شدهاند، در پیامرسان ایتا فنیها جوابگو هستیم.
اگر قبلا در اسنپ یا تپسی ثبت نام کردید، و حالا فقط میخواهید اطلاعات جدید خودرو را ثبت کنید. در خدمات غیرحضوری سایت به شماره کارت بانکی 6037997429155287 مبلغ ۱۵۰ هزار تومان واریز کنید. رسید را در برنامه ایتا یا روبیکا به تلفن بالا بفرستید تا خودرو جدید را برایتان ثبت کنیم. لطفاً فقط در صورتی که مسدود بودید پولی پرداخت نکنید. چون برای مسدودی کاری نمیشود انجام داد.
پشتیبانی مسدودی تپسی راننده: همه ما در طول روز از خدمات تاکسی استفاده میکنیم، سفرهایی که به کار یا مدرسه و حتی برای دیدار با دوستان و خانواده و دیگر مناسبتها صورت میپذیرد. یکی از برنامههای پرطرفداری که در ایران به عنوان بزرگترین نرم افزار در زمینه تاکسیهای آنلاین شناخته میشود، برنامه تپسی است.
این برنامه امکان سفارش تاکسی را از طریق تلفن همراه فراهم میکند و خدماتی را به ما ارائه میدهد که در قبال آن معمولاً هزینه ایجاد میشود. اما همه چیز همیشه به خوبی پیش نمیرود و ممکن است با مشکلاتی در این برنامه مواجه شویم. این مشکلات ممکن است موجب عدم رضایت ما از خدمات ارائه شده شود و بنابراین میتواند تجربه سفر ما را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین میتوانید، توسط روشهای پایین با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده ارتباط برقرار کنید.
پشتیبانی مسدودی تپسی رانندگان
راه ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده؛ اما یکی از مشکلاتی که ممکن است در تپسی تجربه کنید، مسدود شدن حساب راننده است. این مشکل میتواند به صورت ناخواسته برای رانندگانی که در این برنامه ثبتنام کردهاند، پیش بیاید.
حساب راننده به دلایل مختلفی مانند تخلفات متعدد یا اطلاعات غیرقابل اعتماد بودن میتواند مسدود شود. بنابراین برای این رانندگان دسترسی به سفارشهای تپسی میسر نیست و مشتریان نمیتوانند از خدمات آنها استفاده کنند.
استخدام بازاریاب اسنپ تپسی در کرج
همکاران راننده که به هر دلیلی اعم از نصرفیدن یا عدم توانایی پشت فرمان نشستن و یا غیره را دارند. در کل، مشکل کارکردن با ماشین را دارند. با ما تماس بگیرید. در تپسی به عنوان بازاریاب با حقوق کامل، بیمهتامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، عیدی، سنوات، حق اولاد، بن خواربار، پاداش و… بدون سقف درآمد، استخدام شوند.
و جهت استخدام بازاریاب اسنپ کرج با درآمدهای فوقالعاده بالاتر از شرکتهای دیگر با طرحهای ماتریسی به درآمد بالای ۳۰ میلیون تومان در ماه هم خواهید رسید. که پاداش اولیه ماه اول ۹ میلیون تومان به غیر از پورسانت ماهانه خواهید داشت.
رانندههایی که در استان البرز و شهریار اندیشه با خودرو سواری در حال کارکرد با تپسی و اسنپ بودند و حالا به هر دلیلی به عنوان راننده مسدود دائمی شدند. میتوانند، با ما فنیها در روبیکا تماس بگیرند و استخدام دائم با بیمه تامین اجتماعی در شرکت تپسی شوند.
چرا رانندگان مسدود می شوند؟
برای پشتیبانی مسدودی تپسی و مشاوره با کارشناس نام خانوادگی و تاریخ مسدودی راننده را به روبیکا پیامک کنید. یا با پیامرسانهای کارشناسان ارتباط بگیرید. پشتیبانی مسدودی تپسی فقط اولویت اصلی برای افرادیست که توسط این سایت ثبتنام غیرحضوری کردند. برای کار کردن راننده بصورت همزمان در تپسی و اسنپ مانعی وجود ندارد.
از جمله مهمترین مسایلی که سفیران تپسی باید از آن اطلاع داشته باشند، دلایل مسدودی سفیران و دستورالعمل مربوط به آن است. این قوانین شامل مواردی هستند که جزو خطقرمزهای شرکت تپسی بوده و منجر به مسدودی و حتی لغو همکاری با سفیران خواهد شد. اگر در تپسی و اسنپ هر دو را باهم مسدود هستید میتوانید به توسط ما فنیها در بازاریابی اسنپ راننده استخدام شوید. همچنین میتوانید، راهکار رفع مسدودی اسنپ را مطالعه کنید.
مواردی که منجر به مسدودی حساب کاربری سفیران میشود
در پشتیبانی مسدودی تپسی به طور کلی دلایل مسدودی سفیران و مواردی که ممکن است براساس آن حساب کاربری سفیران مسدود شود را براساس نوع و شدت تخلف، میتوان به ۶ دسته زیر طبقهبندی کرد:
۱- نقض قانون، ناامنی جسمی یا روحی مسافر.
۲- دخالت در حریم خصوصی مسافر.
۳- عدم رعایت استانداردهای ایمنی خودرو.
۴- مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک.
۵- خسارت مالی و پرداخت.
۶- کیفیت سرویسدهی به مسافران.
برخی از رانندگان البته اغلب به دلایل قانونی و صحیح مسدود میشوند اما برخی از آنها هم ممکن است اشتباهاً مورد تحقیر یا سوء استفاده قرار گیرند. از جمله مشکلاتی که بعضی از رانندگان اعلام کردهاند، بسته شدن حساب به خاطر نشان دادن مسیرهای غیرمجاز یا فرار از مسیر توسط کاربران است. اما خیلی از این ادعاها را نگاهی به آمارهای منتشر شده در خصوص تعجب و تعجب رانندگان از چنین اتهاماتی بررسی میکنند. به علاوه، برنامه تپسی قوانین سختی را برای رانندگان خود اعمال میکند و همین امر میتواند موجب شود که از بعضی رانندگان به خوبی حمایت نشود.
دانلود فایل PDF قوانین تپسی راننده
مسدود شدن حساب تپسی راننده یک مشکل قابل حل است، اما ممکن است کمی زمانبر باشد. در این مواقع، راههای مختلفی وجود دارد که میتوانید این مشکل را حل کنید. اما قبل از هر چیز، ارتباط با پشتیبانی تپسی راننده است. شما میتوانید با تماس تلفنی یا از طریق ایمیل با این تیم ارتباط برقرار کنید، مشکل خود را توضیح دهید و راههای احتمالی برای حل آن را بپرسید. تیم پشتیبانی تپسی راننده بهترین مکانیزمها را برای بهبود برنامه خود دارد و میتواند به شما در مدیریت و روشنکردن این مسیر کمک کند.
“مسدودیت تنها در صورت احراز صحت موضوع انجام میشود“
جزئیات تخلفات شامل موارد زیر
ناامنی جسمی یا روحی مسافر، اقدام به قتل، تجاوز، تعرض، آدمربایی، زورگیری و کودکآزاری، همراه داشتن اشیا و مواد غیرقانونی در خودرو مانند: سلاح گرم (اسلحه)، سلاح سرد (مانند چاقو)، افشانههای اشک آور و خواب آور، شوکر الکتریکی و مشروبات الکلی، مواد مخدر و روانگردان درحین سفر، بههمراه داشتن شخص دیگر در خودرو، سوارکردن شخص جدید در مسیر، دزدی از مسافر.
راننده مشکوک به اعتیاد و حالت غیرعادی سفیر، درگیری فیزیکی با مسافر، خودرو فاقد پلاک، فحاشی به پشتیبانی، تهدید مسافر، توهین به مسافر، پیاده کردن مسافر در میان راه، تجاوز به حریم خصوصی مسافر، درخواست دوستی، مراجعه به مبدا و یا مقصد مسافر بعد از سفر، تماس با مسافر بعد از سفر و ارسال پیام با مضامین نامناسب برای مسافر (توهین، تهدید و…) پرسیدن سوالات شخصی از مسافر، نگاه آزاردهنده در آینه.
عدم رعایت قوانین منجر به مسدودی تپسی راننده
(در صورت تکرار دومین مرتبهی موارد ۴ و ۵ حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد) عدم رعایت استانداردهای ایمنی خودرو، یکی دیگر از دلایل مسدودی سفیران، رانندگی خطرناک و تجاوز از سرعت مجاز، حرکت مارپیچ و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، خواب آلودگی، عدم مهارت رانندگی (در این مورد در صورت تکرار گزارش از مسافرین به تعداد ۷ مرتبه حساب کاربری سفیر مسدود و با آموزش مجدد و بررسی وضعیت بازگشایی خواهد شد.)
همچنین در ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده؛ مشکل ایمنی، فنی خودرو، شیشه شکسته، صندلی شکسته، نداشتن کمربند ایمنی، برف پاک کن، مشکل ترمزها، چراغها، راهنما و آینه (در این مورد در صورت تکرار اعلام مشکل از مسافرین به تعداد حداقل ۵ مرتبه و عدم اصلاح موارد گزارش شده حساب کاربری سفیر مسدود و تنها با اخذ معاینه فنی بازگشایی خواهد شد).
تصادف حین سفر، (در صورتی که تصادف منجر به صدمه دیدن مسافر شده و سفیر برطبق کروکی پلیس مقصر باشد و یا از صحنه حادثه گریخته باشد، یکی از دلایل مسدودی سفیران خواهد بود و جهت بازگشایی حساب کاربری، سفیر موظف است در صورت شکایت قضایی مسافر، خسارت مالی را پرداخت نماید تا با اخذ تعهد حساب کاربری ایشان مجدد بازگشایی شود.)
مغایرت اطلاعات خودرو و نقص مدارک، مثل اطلاعات خودرو با اپلیکیشن (در صورتیکه این موضوع ۳ مرتبه تکرار شده باشد، حساب کاربری سفیر مربوطه مسدود و پس از آموزش میتواند مجددا فعالیت داشته باشد) نقص مدارک سفیر (در این مورد حساب سفیر تا تکمیل و تصحیح مدارک مسدود خواهد شد) خسارت مالی و پرداخت، دریافت هزینه اضافه از مسافر یکی از دلایل مسدودی سفیران است، هدیه زوری و یا تخفیف سفر، درخواست از مسافر جهت اضافه کردن توقف غیر واقعی، اتمام سفر بدون سوار کردن مسافر، گرفتن همزمان نقدی و اعتباری هزینه سفر.
پشتیبانی مسدودی تپسی با ۱۶۳۰ راحت انجام میشود. و برای استخدام بازاریاب اسنپ کرج، همچنین بازاریاب تپسی کرج در روبیکا پیام دهید. وقتی در بازاریابی استخدام شدید، میتوانید، ثبت نام راننده تپسی اسنپ را انجام دهید.
رفع مسدودی اسنپ رانندگان در چه مواقعی امکان دارد؟
جهت رفع مسدودی مطالب زیر را با دقت بخوانید بعد پیام دهید. باتشکراز همراهی شما. مسدودی موقت باشد، رفع مسدودی انجام میشود. برای نمره منفی مسدود شده باشد.جهت تکمیل مدارک شخصی راننده. اعتبار ریالی در اکانت راننده کم شود. مسدودی ساعتی باشد. راننده بدهکار کمسیون به اسنپ باشد. کاربر راننده برای اولین باشد که بلاک شده باشد. پلاک خودرو بلاک دائم نشده باشد.
برای رفع مسدودی اسنپ که شامل گزینههای بالا هستید، کد ملی راننده را به روبیکا ارسال کنید. کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم. که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- پشتیبانی تلفنی (مرکز پشتیبانی)
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید. فعالیت در هر شغلی مستلزم رعایت قوانین مخصوص به خود است. قوانینی که رعایت آنها باعث افزایش کیفیت خدمترسانی خواهد شد. کاربران راننده حرفهای اسنپ هم از این قاعده مستثنی نیستند.
سخن پایانی رفع مسدودی
اما گاهی ممکن است کاربر راننده، ناخواسته قانونی را نادیده بگیرد. در این موقعیتها برای هماهنگی بیشتر کاربران راننده با قوانین و مقررات ناوگان، ممکن است حساب کاربری به صورت موقت مسدود شود. به همین دلیل تنها چیزی که به فکر راننده میرسد، ارتباط با پشتیبانی مسدودی تپسی راننده هست. فقط در این سایت فنیها بازاریابی اینترنتی پس از رفع دلایل مسدودی، مجددا امکان فعالیت مهیا شود.
در نهایت، برای جلوگیری از مسدود شدن ممکن است نیاز باشد روی راهروهای خود کار کنید و از قوانین تپسی پیروی کنید. این شامل رانندگی مطمئن و خلاقانه، احترام به مشتریان، ارائه خدمات با کیفیت و همچنین عدم ارسال مسیرهای نامناسب یا غیرمجاز به سیستم تپسی است.
نهایتاً باید تاکید کنیم که پشتیبانی تپسی یک ابزار قدرتمند برای حل مشکلات رانندگان است. با ارتباط با تیم پشتیبانی، میتوانید سریعاً اطلاعات خود را برسانید و درخواستهای خود را بکنید. نگرانی درباره مسدود شدن حساب تپسی راننده نیست و هر موقع به مشکل برخوردید، این تیم میتواند به شما کمک کند.
دیدگاهتان را بنویسید